Kalendarze 2022
Wraz z nowym rokiem przychodzą ciekawe plany i postanowienia. Najważniejszą zasadą, by je zrealizować jest zapisanie ich na papierowym kalendarzu. Podobno to co znajduje się na papierze, jest realizowane znacznie częściej niż te nie zapisane plany. Dodatkowo w podręcznym...
Czytaj więcejAUTONAWIGATOR W TWOJEJ OKOLICY
Zastanawiasz się czym jest autonawigator? To proste! Jest to informator motoryzacyjny, który zawiera spis największych firm z branży motoryzacyjnej w twojej okolicy! Jeżeli chciałbyś w łatwy i bezpośredni sposób dotrzeć do osób zainteresowanych rynkiem motoryzacyjnym, skontaktuj się z nami,...
Czytaj więcej5 powodów, dlaczego marketing jest ważny
Obecnie dookoła słychać hasło “ marketing” oraz “marketing internetowy”. Dlaczego on jest aż tak ważny?. W tym artykule podam aż 5 powodów, dlaczego warto zadbać o marketing i co on może dać naszym przedsiębiorstwom. 1.Marketing rozwija biznes Dbanie o...
Czytaj więcejMarketing internetowy czym jest?
Wielu z nas spotkało się z takim określeniem jak e-marketing. Niejednokrotnie wiele osób zastanawiało się, czym jest dane stwierdzenie. Śpieszymy z wyjaśnieniem. E-marketing to nic innego jak marketing internetowy. Z czego się składa marketing internetowy Marketing internetowy to szerokie...
Czytaj więcejCzym jest stereogram i iluzja ruchu
Pojęcia takie jak stereogram czy iluzja są powszechnie znane i stosowane. Ale czy dokładnie wiemy co one znaczą? Artykuł ten pozwoli na dokładne wyjaśnienie i zobrazowanie przedstawionych pojęć. Stereogram jako obraz sprawiający wrażenie trójwymiarowego Stereogramy to rysunki pozwalające na...
Czytaj więcejSzum – podział i jego konsekwencje
Szum w powstały w komunikacji występuje wtedy gdy dekodowanie informacji nie jest jednoznaczne. Powstaje wtedy duża ilość różnorodnych zakłóceń. Szumy te mogą mieć różnorodny charakter, źródła i przyczyny. Wyróżniamy trzy podstawowe rodzaje powstałych zakłóceń nazywanych szumami: -> Wewnętrzne: zakłócenia...
Czytaj więcejKodowanie i dekodowanie znaków.
Co oznacza kodowanie i dekodowanie znaków? Czy można znaleźć przykłady w życiu codziennym oraz od kiedy istnieje takie zjawisko? Kodowanie jest złożonym systemem umownych znaków, które pozwalają na prosty odbiór informacji złożonych. System ten funkcjonuje już od bardzo dawnych...
Czytaj więcejPercepcja i odbiór obrazu
Co zrobić by nasz przekaz związany z tożsamością naszego przedsiębiorstwa, chociaż w podobnym stopniu wybrzmiewał jako wizerunek zewnętrzny. By to zrozumieć ważne jest postrzeganie obiektów i ich percepcja. Percepcja to proces nadawania znaczeń otrzymanym wrażeniom, które otrzymujemy z...
Czytaj więcejLogo, Logotyp, Sygnet, Claim
Bardzo często “logo” i “logotyp” są uznawane za pojęcia tożsame. Są to natomiast zupełnie inne pojęcia bardzo często mylone ze sobą. Przedsiębiorstwo w zależności od projektu może mieć logo, logotyp, sygnet, które mogą funkcjonować oddzielnie Logo jest to najważniejsza...
Czytaj więcejCo powinny zawierać skuteczne banery reklamowe?
Biznes zaczyna się od dobrej reklamy oraz projektów. Sposobem na marketing są również banery reklamowe. Ważnym aspektem tworzenia reklamy jest zadbanie o jedność dot. aspektu wizualnego nawiązującego do całej marki. Projekt samego baneru powinien być irrytatywny, przyciągać uwagę...
Czytaj więcej
Najnowsze komentarze