Czym jest stereogram i iluzja ruchu
Pojęcia takie jak stereogram czy iluzja są powszechnie znane i stosowane. Ale czy dokładnie wiemy co one znaczą? Artykuł ten pozwoli na dokładne wyjaśnienie i zobrazowanie przedstawionych pojęć. Stereogram jako obraz sprawiający wrażenie trójwymiarowego Stereogramy to rysunki pozwalające na...
Czytaj więcejSzum – podział i jego konsekwencje
Szum w powstały w komunikacji występuje wtedy gdy dekodowanie informacji nie jest jednoznaczne. Powstaje wtedy duża ilość różnorodnych zakłóceń. Szumy te mogą mieć różnorodny charakter, źródła i przyczyny. Wyróżniamy trzy podstawowe rodzaje powstałych zakłóceń nazywanych szumami: -> Wewnętrzne: zakłócenia...
Czytaj więcejKodowanie i dekodowanie znaków.
Co oznacza kodowanie i dekodowanie znaków? Czy można znaleźć przykłady w życiu codziennym oraz od kiedy istnieje takie zjawisko? Kodowanie jest złożonym systemem umownych znaków, które pozwalają na prosty odbiór informacji złożonych. System ten funkcjonuje już od bardzo dawnych...
Czytaj więcejPercepcja i odbiór obrazu
Co zrobić by nasz przekaz związany z tożsamością naszego przedsiębiorstwa, chociaż w podobnym stopniu wybrzmiewał jako wizerunek zewnętrzny. By to zrozumieć ważne jest postrzeganie obiektów i ich percepcja. Percepcja to proces nadawania znaczeń otrzymanym wrażeniom, które otrzymujemy z...
Czytaj więcejLogo, Logotyp, Sygnet, Claim
Bardzo często “logo” i “logotyp” są uznawane za pojęcia tożsame. Są to natomiast zupełnie inne pojęcia bardzo często mylone ze sobą. Przedsiębiorstwo w zależności od projektu może mieć logo, logotyp, sygnet, które mogą funkcjonować oddzielnie Logo jest to najważniejsza...
Czytaj więcejCo powinny zawierać skuteczne banery reklamowe?
Biznes zaczyna się od dobrej reklamy oraz projektów. Sposobem na marketing są również banery reklamowe. Ważnym aspektem tworzenia reklamy jest zadbanie o jedność dot. aspektu wizualnego nawiązującego do całej marki. Projekt samego baneru powinien być irrytatywny, przyciągać uwagę...
Czytaj więcejWykorzystanie odzieży do celów promocyjnych
Dobrze zaprojektowana reklama na odzieży sprawia że osoby chętniej noszą taki T-shirt. Korzyścią w tedy jest to że nasi klienci są jednocześnie osobami, które sami sobą reprezentują i rozpowszechniają naszą markę. W HG Creative studio tworzymy również projekty nadruków...
Czytaj więcejReklamy samochodowe
Coraz częściej stosuje się nową formę reklamy jaką jest oklejanie samochodów naszym logo lub napisem usług. Co warto wiedzieć o czym warto pamiętać korzystając z takiej formy promocji? Jak wykonać reklamę na samochodzie? Wydawać by się mogło że...
Czytaj więcejNiestandardowe działania w promowaniu wizerunku marki – gdzie można również reklamy?
Niestandardowe działania w promowaniu wizerunku marki – gdzie można również reklamy? Zapewne reklama kojarzy Ci się przede wszystkim z ulotkami i wizytówkami. Jest to jedna z najskuteczniejszych i najłatwiejszych metod dotarcia do potencjalnego klienta. Jednak reklama to coś więcej...
Czytaj więcejTrochę o identyfikacji wizualnej marki
Słyszałeś hasła: marka, identyfikacja, brand, które są teraz tak powszechne? Ale czym są podane kwestie oraz czy jest to przydatne w Twoim przedsiębiorstwie? Przybliżymy Ci podane terminy oraz przedstawimy dlaczego warto zadbać o identyfikację wizualną Twojej firmy. Identyfikacja wizualna...
Czytaj więcej
Najnowsze komentarze