Niestandardowe działania w promowaniu wizerunku marki – gdzie można również reklamy?
Zapewne reklama kojarzy Ci się przede wszystkim z ulotkami i wizytówkami. Jest to jedna z najskuteczniejszych i najłatwiejszych metod dotarcia do potencjalnego klienta. Jednak reklama to coś więcej i nie ogranicza się jej do tylko tych dwóch metod.
Strategia promocji pokazuje że klienta można również zdobyć tworząc ciekawe bilbordy lub akcje społeczne. Przykładem niestandardowej reklamy są oklejone samochody czy wystawy uliczne. Niekonwencjonalnym nośnikami reklamy są również graffiti. Wiele osób nie uważa że może to być sposób promocji, lecz wystarczy gdy marka nawiązuje do “luźnego”, “sportowego” stylu w tedy taki sposób reklamy trafia do odpowiedniej grupy odbiorców i nawiązuje do strategii promocji. Dodatkowo wyróżniamy taki termin jak ambient media czyli nośniki reklamy pojawiające się w dość nietypowych miejscach. By zobrazować ten typ reklamy można przypomnieć sobie kampanię reklamowa McDonald’s “FrieWay” lub kampanię outdoorową IKEA.
Są to przykłady niestandardowej reklamy, która może zainspirować wiele osób do nieszablonowego podejścia. Najważniejsze jest aby reklama skupiała uwagę klienta. W HG Creative Studio tworzymy materiały promocyjne, które zwracają uwagę klienta. Dlatego warto zadbać o dobrej jakości reklamę, która będzie wyróżniać się na tle pozostałych. W naszej ofercie znajduje się również oklejanie samochodów co dodatkowo skupia wzrok przechodniów i sąsiadujących kierowców.
Poniżej przedstawiamy kilka przykładów wyjątkowych reklam naszego autorstwa:
0 Komentarze
Zostaw Komentarz